.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيلان ،اولين سفر استاني رئيس مجلس
از جمله برنامه هاي سفر دكتر لاريجاني به گيلان بازديد از مناطق بحران زده گيلان ،ديدار با نماينده ولي فقيه،شركت در مراسم يادواره شهداي بخش چابكسر و ديدار با فعالان و نخبگان استاني ياد كرد.اين سفر روز شنبه هيجدهم ...

جبار كوچكي نژاد نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي در گفتگويي اختصاصي از سفر دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در اولين سفر استاني اش روز شنبه هيجدهم خردادماه به استان گيلان خبرداد.

وي افزود: بخش هاي زيادي از زمين هاي كشاورزي در شهرستان رشت به علت كمبود آب زير كشت نرفته و انتظار اين بود كه حداقل وزير محترم جهاد كشاورزي در سفر خود به گيلان بازديدي هم از اين مناطق داشت و مشكلات را به دولت انتقال مي داد ولي وزير جهاد كشاورزي در جريان سفر خود به گيلان از مناطق كوهستاني بازديد كرد.
نماينده مردم رشت افزود:از همين رو جهت بررسي مشكلات استان گيلان خصوصا در بحث خشكسالي و همچنين پرداخت غرامت مربوط به سرمازدگي و يخ زدگي سال قبل به كشاورزان از ايشان دعوت نموديم تا در استان گيلان ضمن بازديد از مناطق خسارت ديده ، ساير مشكلات استان نيز با حضور ايشان و ساير مسئولان استان بررسي شود.
كوچكي نژاد از جمله برنامه هاي سفر دكتر لاريجاني به گيلان را بازديد از مناطق بحران زده گيلان ،ديدار با آيت ا... قرباني نماينده ولي فقيه در گيلان،شركت در مراسم يادواره شهداي بخش چابكسر در روستاي قاسم آباد و ديدار با فعالان و نخبگان استاني ياد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

روزبه ضمیری 16 خرداد 1387
پناه بر خدا انشا اله ایشان که اصالتا شمالی هستند به داد مردم فراموش شده گیلان برسند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.